Direct naar de inhoud van deze paginacsrf
Coevordenvoorelkaar logo
Coevordenvoorelkaar

Met 'n gezellige telefoonbabbel iemand helpen

Met een gezellige telefoonbabbel iemand helpen. Als iemand om een babbel vraagt, reageer je als je tijd hebt. Zo help je elkaar in de telefoonkring. STEUNTJE IN DE RUG We hebben allemaal wel eens een moment waarop we net even dat steuntje in de rug kunnen gebruiken. Lach-Medicijn wil mensen de gelegenheid geven er op die manier voor elkaar te kunnen zijn, totaal gelijkwaardig… de éne keer vraag je om een telefoontje, de andere keer reageer je op een telefoonaanvraag. De hulplijnen zijn overal overbezet. Laten we elkaar weer steunen. POSITIEF EN CONSTRUCTIEF De gesprekken bij Lach-Medicijn blijven positief en constructief. Je hoeft echt geen moppen te tappen (mág wel als men dat gezellig vindt), maar heb het over wat je wél in je leven wilt, wat je nodig hebt om verder te komen en hoe je daar mogelijk kunt komen, vertel waar je blij van wordt, wat het mooiste is dat je ooit hebt meegemaakt, heb je nog een droom of wens die je graag vorm wilt geven, etc. Hou het gezellig met elkaar. MEER INFO: [website verborgen] AANMELDEN: [website verborgen] FACEBOOK: [website verborgen]/

Lees meer

structureel

Kan online / via de telefoon

Maximaal 100 deelnemers

Maatje, buddy & gezelschap
Begeleiding & coaching

Beschrijving

Met een gezellige telefoonbabbel iemand helpen. Als iemand om een babbel vraagt, reageer je als je tijd hebt. Zo help je elkaar in de telefoonkring.

STEUNTJE IN DE RUG
We hebben allemaal wel eens een moment waarop we net even dat steuntje in de rug kunnen gebruiken. Lach-Medicijn wil mensen de gelegenheid geven er op die manier voor elkaar te kunnen zijn, totaal gelijkwaardig… de éne keer vraag je om een telefoontje, de andere keer reageer je op een telefoonaanvraag. De hulplijnen zijn overal overbezet. Laten we elkaar weer steunen.

POSITIEF EN CONSTRUCTIEF
De gesprekken bij Lach-Medicijn blijven positief en constructief.
Je hoeft echt geen moppen te tappen (mág wel als men dat gezellig vindt), maar heb het over wat je wél in je leven wilt, wat je nodig hebt om verder te komen en hoe je daar mogelijk kunt komen, vertel waar je blij van wordt, wat het mooiste is dat je ooit hebt meegemaakt, heb je nog een droom of wens die je graag vorm wilt geven, etc. Hou het gezellig met elkaar.

MEER INFO: [website verborgen]
AANMELDEN: [website verborgen]
FACEBOOK: [website verborgen]/

Praktische informatie

Tijdsinvestering

Wekelijks 0 tot 1 uur

Locatie

Kan online / via de telefoon

Maximaal aantal deelnemers

Maximaal 100 deelnemers

Bijzonderheden

Geschikt voor (kleine) groepen

Impact

Voor wie

Mantelzorgers

Volwassenen

Ouderen

Impactgebied

Sociaal & welzijn
Zorg

Categorie

Maatje, buddy & gezelschap
Begeleiding & coaching
Marja
80% profielsterkte

Over Marja

Met veel plezier maak ik diverse sites, waaronder die van Lach-Medicijn, en verzamel ik informatie om de medemens mee te dienen, waarmee men zichzelf en anderen makkelijk(er) verder helpt, zodat dingen zich in de kiem ten goede kunnen keren. Waarom wachten? Het leven is een avontuurlijke reis, wie wil daar nu op wachten?! :-D Ga het aan, kijk naar binnen, open je hart, verbind met alle anderen die net als jij willen verbinden!

  • Deze vraag is gecheckt door de helpdesk
  • Lach-Medicijn is ingeschreven op NLvoorelkaar sinds 18-07-2024
  • Meerdere positieve matches gemaakt
Delen:
Bewaar:
Print:

Anderen bekeken ook

Schrijver van nieuwsbrieven (vrijwilliger)
Online / via de telefoon

Schrijver van nieuwsbrieven (vrijwilliger)

Maandelijks · 4 tot 8 uur
Wereldwinkel Gouda

Wereldwinkel Gouda verkoopt artikelen uit ontwikkelingslanden die voldoen aan criteria voor eerlijke handel. In de wereldwinkel werken circa 35 enthousiaste en actieve vrijwilligers. Ter versterking zoeken wij iemand die nieuwsbrieven wil schrijven. Dit kan eventueel gecombineerd worden met andere werkzaamheden in de winkel of qua webshop/social media. Taken: - Het promoten van producten en activiteiten van Wereldwinkel Gouda via nieuwsbrieven, 1x per 3 weken. Functie-eisen: - Ervaring met het schrijven van nieuwsbrieven is een pré - Goed kunnen omgaan met computers en internet - Goede kennis van de Nederlandse taal - Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden Sociale eisen: - In staat zijn om zelfstandig te functioneren - Verantwoordelijkheidsgevoel hebben Informatie en sollicitatie Voor meer informatie kun je contact opnemen met Liesbeth, winkelmanager, via een bericht. Jouw bondige sollicitatiebrief met cv kun je opsturen naar ons e-mailadres.

Jongeren
Gezocht: Vrijwillige planner
Online / via de telefoon

Gezocht: Vrijwillige planner

Wekelijks · 3 tot 8 uur
COC Noord Oost Brabant

Wij, de voorlichtingsgroep van COC Noordoost Brabant, is op zoek naar een vrijwilliger die onze planning op zich wil nemen. De voorlichtersgroep geeft voorlichting aan scholen voor basis-, voortgezet- en beroeps-onderwijs in o.a. Den Bosch, Oss, Cuijk en alle dorpen daaromheen en tussenin. Ook komen de voorlichters bij bijvoorbeeld scholingen voor huisartsen of docenten. Om tot een dag en tijd te komen die past bij zowel de school + de beschikbaarheid van de voorlichters, is een planner nodig. Een planner verzamelt informatie van de school, zoals: hoeveel lessen zijn er nodig? Op welke dag en tijd? Zijn er op de school bijzonderheden? Vervolgens gaat de planner bij alle voorlichters de beschikbaarheid opvragen. Deze is, doordat de meeste vrijwilligers een vaste baan tijdens kantoortijden hebben, zowel wisselend als beperkt. De beschikbaarheid dien je dan weer af te stemmen met de school, om daarna tot een definitieve planning te komen. Onze groep is op zoek naar een planner, iemand die het leuk vindt om in de vrije uren hier mee bezig te zijn. Het is belangrijk dat je goede communicatieve vaardigheden hebt en ook telefonisch bereikbaar bent tijdens kantooruren voor docenten en andere geïnteresseerden. Je bent handig met Office (zowel voor het mailsysteem als met Word/Excel) of leert systemen snel. Qua tijdsinvestering zegt de huidige planner er zo'n 5 uur mee bezig te zijn per week, verdeeld over 2 of meer momenten. Verder sluit je bij voorkeur aan bij de vergadering (eens in de 8 weken) om goed verbonden te blijven met alle voorlichters en de werkzaamheden die ze verrichten. Natuurlijk mag je zelf ook voorlichtingen geven (zie onze andere advertentie).

Secretaris / Bestuurslid
Online / via de telefoon

Secretaris / Bestuurslid

Wekelijks · 2 tot 6 uur
IVN Zuid Kennemerland

Het IVN Zuid-Kennemerland is een afdeling van het landelijk IVN. Wij willen met excursies, natuuractiviteiten, cursussen, projecten en campagnes mensen dichter bij de natuur brengen. In Zuid-Kennemerland zijn wij een vereniging met ongeveer 500 vrijwilligers en donateurs. We zijn op zoek naar een vrijwilliger uit onze regio die in het bestuur de rol van secretaris wil oppakken. De secretaris houdt de verenigings correspondentie bij, met name door email, en beantwoord waar mogelijk vragen in samenspraak met de andere bestuursleden. Als bestuurslid draag je bij aan de bestuursvergadering (circa 6 keer per jaar) en leg je de afspraken uit de vergaderingen vast. Daarnaast stelt de secretaris ieder jaar het jaarverslag en de agenda van de Algemene Ledenvergadering (ALV) op. Geschatte tijdsbesteding is gemiddeld drie dagdelen per maand. De huidige secretaris wil je graag inwerken. Als bestuurslid zal je worden ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Er is een kleine onkostenvergoeding, maar je belangrijkste beloning is het bijdragen aan de IVN doelen, het samenwerken met de andere bestuursleden en het versterken van de interne en externe netwerken van IVN Zuid-Kennemerland Er is veel ruimte om je rol als bestuurslid naar eigen inzicht en interesse in te vullen. Je bent geïnteresseerd in wat er speelt in de vereniging, zowel binnen onze regio als daarbuiten. Je deelt in de taken van het bestuur bij actuele zaken. Je bent lid van het IVN Zuid-Kennemerland of bereid dat te worden. Zie ook onze website [website verborgen] voor meer informatie.

Administratief ondersteuner gezocht!
Online / via de telefoon

Administratief ondersteuner gezocht!

Wekelijks · 2 tot 4 uur
Depressie Vereniging

Depressie Vereniging zoekt een administratief ondersteuner De Depressie Vereniging is op zoek naar een administratieve medewerker die op onbezoldigde basis de penningmeester en administratieve administratie wil ondersteunen met diverse werkzaamheden. De activiteiten kunnen worden afgestemd met de vrijwilliger, afhankelijk van zijn haar ervaring/tijd/interesse. De taken die hieronder staan zijn voorbeelden. Het precieze taken pakket wordt dus afgestemd met de vrijwilliger. Het is mogelijk dat de taken hieronder worden verdeeld over verschillende vrijwilligers. - Bijhouden van financiële overzichten - Penningmeester en financiële administratie ontlasten - Erop letten dat rekeningen tijdig worden betaald / geen rekeningen blijven liggen - Erop letten dat facturen tijdig worden verstuurd / niet blijven liggen - Erop letten dat het bestuur voldoende informatie heeft om financiële beslissingen te kunnen nemen. - Deze taak kan ook worden uitgebreid of gecombineerd met het bijhouden van de ledenregistratie in AFAS: o Het verwerken van nieuwe leden (check in AFAS, welkomstmail, versturen van factuur, evt herinnering) o Het verwerken van uitschrijvingen van leden (check in AFAS, bedankmail. Checken van betalingen) o Het verwerken van in- en uitschrijvingen van vrijwilligers (afstemming met (landelijk) coördinator wie wat doet) o Het af en toe checken van de ledenlijst en vrijwilligerslijst of deze up to date is en het informeren van coördinatoren/bestuur over stand van zaken. Wie ben jij? - Je hebt ervaring met financiële administratie, liefst voor een vrijwilligersorganisatie - Je hebt tijd om je voor langere tijd hieraan te committeren. - Je hebt bij voorkeur ervaring met depressie als lotgenoot of als naaste - Je bent integer, betrouwbaar en kunt wanneer nodig een VoG overleggen - Je werkt gestructureerd en netjes - Je haalt er plezier uit om anderen te ondersteunen. Interesse en informatie Heb je interesse, stuur dan je brief met motivatie en ervaring en CV zsm doch voor 21 april naar het bestuur. Voor meer informatie kun je terecht bij: [e-mailadres verborgen] of [e-mailadres verborgen] Je werkt als vrijwilliger, je krijgt een vrijwilligerscontract. Kijk ook even op de site van de Depressie Vereniging!

Coachee gezocht voor een opdracht
Online / via de telefoon

Coachee gezocht voor een opdracht

Project · wekelijks 1 tot 3 uur
Emmie

Hoi , ik zoek iemand die als coachee mij kan helpen bij het voltooien van een opdracht voor de universiteit. Ik moet in deze opdracht oefenen met het voeren van coachingsgesprekken. Het gaat om 3 tot maximaal 5 gesprekken gesprekken. Deze gesprekken kunnen digitaal gedaan kunnen worden en zullen maximaal 1 uur per keer duren. Ik moet deze gesprekken filmen en daaruit een paar fragmenten selecteren om te verantwoorden. Je zou mij enorm helpen bij het uitvoeren van deze opdracht. Met vriendelijke groet, Emmie

Betrokken bestuurder met warm hart
Online / via de telefoon

Betrokken bestuurder met warm hart

Maandelijks · 1 tot 2 uur
Stchting HelpTeamWork

Wil je praktisch een bijdrage leveren en levens veranderen van kinderen die dat hard nodig hebben? En heb je een stevige hands-on mentaliteit? Lijkt het jou leuk om mee te denken, uit te voeren en mee te besturen binnen een unieke stichting? Jij helpt de stichting door samen met de andere bestuursleden belangrijke beslissingen te nemen m.b.t. de projecten waar wij ons voor inzetten. Voor de toekomst is ons plan: gezond doorgroeien naar meer van deze waardevolle projecten. En gezond groeien betekent o.a. ook: groeien als team. Wij zoeken mensen die betrouwbaar zijn, die doen wat ze zeggen, en die anderen een warm hart toe dragen. Vaardigheden • Je bent betrouwbaar • Je bent politiek sensitief • Je doet wat je zegt • Je kunt goed samenwerken • Je bent een aanpakker • Je draagt anderen een warm hart toe. • Het zou fijn zijn als je bestuurlijke of leidinggevende ervaring hebt. Betrokkenheid bij Stichting HTW vergroot je netwerk doordat je samenwerkt met regionale/nationale partijen. Je doet iets goeds voor een ander, waarbij je jezelf ontwikkelt. Jouw uren kun je zelf indelen. Je bent gemiddeld zo'n 2 uur per maand actief. Bij Stichting HelpTeamWork draait het 100% om vrijwilligerswerk omdat wij als doelstelling hebben dat 100% van de donaties naar onze projecten gaat. Je bent gemiddeld zo'n 2 uur per maand actief. Bij Stichting HelpTeamWork draait het 100% om vrijwilligerswerk omdat wij als doelstelling hebben dat 100% van de donaties naar onze projecten gaat. Meer informatie over Stichting Help Team Work: Stichting HelpTeamWork gaat voor mensen, jong en/of oud, bijv. in Afrika, Zuid-Amerika of Azië die niet of nauwelijks uitzicht hebben op een menswaardig bestaan. HelpTeamWork staat voor een aantal duidelijke kenmerken en kernwaarden. HelpTeamWork streeft naar de bundeling van uiteindelijk 5 projecten die gezamenlijk veel sterker staan én effectiever zijn dan wanneer deze 5 projecten als individuele stichtingen opereren. Door samenwerking ontstaan grote voordelen o.a.:kostenbesparing , grotere daadkracht/slagkracht bij aanvragen van bijv. fondsen e.d. delen van kennis/ervaring en daar voordeel uit halen De projecten blijven onder hoede van de eigen projectleiders die in nauw contact staan met het bestuur van HTW. De projectleiders kunnen zich geheel op het draaien van het project concentreren en hoeven zich niet druk te maken om de taken die het bestuur van HTW op zich neemt t.w.: bestuurlijke taken website bankzaken online boekhouden het regelmatig uitgeven van nieuwsbrieven enz. Door samenwerking komen er mooie dingen tot stand, samen sta je sterker en het verrijkt je persoonlijke leven. HelpTeamWork staat graag voor die samenwerking en hoopt op deze manier nog meer mensen die dat zo hard nodig hebben te kunnen helpen, want dát is waar het uiteindelijk allemaal om draait! Stichting HelpTeamWork

Help jij ons met social media/communicatie?
Online / via de telefoon

Help jij ons met social media/communicatie?

Wekelijks · 1 tot 4 uur
Stichting Iedereen een Meester

Wij zijn als Stichting Iedereen een Meester op zoek naar iemand die ons kan ondersteunen op het gebied van social media/communicatie. Met name het beheer van social media is belangrijk maar daarnaast ook allerlei vormen van communicatie in het kader van relatiebeheer en het promoten van Iedereen een Meester. Wat vragen we van jou  Goede communicatieve vaardigheden  Goede beheersing van de Nederlandse taal  Ervaring met het onderhoud van en een goed gevoel voor social media  Alertheid op te plaatsen relevante nieuwtjes  Affiniteit met het onderwijs  Ervaring met social media/communicatie Waar kom je te werken Je werkt met name vanuit huis. Je kunt jouw bijdrage leveren op tijdstippen die jou goed uitkomen of die, indien dat voor bepaalde communicatie nodig is, vooraf met jou worden afgestemd. Ter info: ons team heeft elke vrijdagochtend teamoverleg, op een locatie aan de Laan van Meerdervoort. Wat krijg je ervoor terug? De kans om jouw talenten, kennis en vaardigheden in te zetten en daardoor van betekenis te zijn voor de samenleving en in het bijzonder voor het onderwijs. En daarnaast een klein maar gezellig team om mee samen te werken... Ben jij de ‘Meester’ die wij zoeken? Ben jij die gemotiveerde ‘Meester’ en wil jij ons team komen versterken? Neem dan contact met ons op door een mail te sturen aan [e-mailadres verborgen] met daarin kort jouw motivatie. Margôt van Iedereen een Meester neemt vervolgens contact met je op. Vrijwilligers van Iedereen een Meester zijn verzekerd conform het vrijwilligersbeleid. Er wordt door Iedereen een Meester voor elke nieuwe vrijwilliger een VOG aangevraagd.

Word jij onze gespreksbegeleider online?
Online / via de telefoon

Word jij onze gespreksbegeleider online?

Maandelijks · 3 tot 5 uur
Depressie Vereniging

Wil jij je ervaring met depressie inzetten voor anderen? Dan zijn we op zoek naar jou! De Depressie Vereniging zoekt betrokken gespreksbegeleiders, met eigen ervaring met depressie, voor haar online supportgroepen. Tevens zoeken we ook een gespreksbegeleider die een naaste is van iemand met een depressie. In deze groep komen naasten samen om ervaringen uit te wisselen. Een belangrijke taak van de Depressie Vereniging is het bij elkaar brengen van mensen die een depressie (of meerdere) hebben meegemaakt. We noemen dit ook wel ‘lotgenoten’. Aan lotgenoten bieden we de mogelijkheid tot het onderling delen van ervaringen. De vraag naar nieuwe lotgenoten- oftewel supportgroepen neemt toe en daarom zoeken we nieuwe gespreksbegeleiders. Een online supportgroep is een vorm van zelfhulp. Zo’n groep bestaat uit ongeveer acht mensen die een depressie hebben, of hebben gehad. Zij komen een of twee keer per maand online samen via Microsoft Teams om ervaringen uit te wisselen en te bespreken hoe zij met hun depressie in het dagelijks leven omgaan. Alles wat te maken heeft met depressie is in deze groepen bespreekbaar. Wat ga je doen? Voor nieuwe en bestaande online groepen zoeken wij meerdere gespreksbegeleiders. Een gespreksbegeleider heeft zelf ook ervaring met depressie en wil deze ervaring inzetten voor anderen die een depressie doormaken, of hebben doorgemaakt. Om een groep goed te begeleiden, is het noodzakelijk dat je: - in staat bent je eigen ervaring te gebruiken, maar deze niet als leidraad te zien voor anderen: je kunt bóven je eigen ervaring met depressie uitstijgen en deelnemers de ruimte geven om hun eigen weg te vinden. Zo voelt iedere deelnemer zich geaccepteerd. - een warme persoonlijkheid en oprechte interesse in anderen hebt; mensen kunt aanvoelen en op hun gemak kunt stellen. - flexibel bent; bijeenkomsten kunnen anders verlopen dan je van tevoren hebt gepland. - wil (leren) werken met Microsoft Teams; je krijgt hiervoor een account van de vereniging. Wat bieden wij? Een online oefenbijeenkomst van 1,5 uur en daarna een training bij PGO Support op locatie. Hier krijg je meer informatie over supportgroepen en de handleiding voor gespreksbegeleiders. Ook oefenen we enkele casussen. Je gaat daarna in een nieuwe of bestaande groep samenwerken met een mede-gespreksbegeleider. ook volg je een online training van 113 'praten over suïcide'. De coördinator biedt ondersteuning bij het opstarten en bij vragen of problemen die zich in de groep voordoen. Daarnaast bieden we ongeveer 4x per jaar intervisie aan via de coördinator van de online supportgroepen. Heb je vragen/interesse? Dan horen we graag van je! Kijk ook even op de site van de depressievereniging voor alles wat we doen!

Bestuursleden Stichting Dutch Assistance Dogs
Online / via de telefoon

Bestuursleden Stichting Dutch Assistance Dogs

Wekelijks · 0 tot 1 uur
Stichting Assistance Dogs

Stichting Dutch Assistance Dogs is op zoek naar twee energieke en enthousiaste bestuursleden met hart voor de activiteiten van de stichting Dutch Assistance Dogs. Dutch Assistance Dogs (DAD) is een groeiende organisatie die zich bezighoudt met het begeleiden van (jong)volwassenen met psychische problemen bij het opleiden van hun assistentiehond. Door hun ziektebeeld zijn zij vaak beperkt in hun participatie in de samenleving en schiet hun zelfredzaamheid te kort. Een assistentiehond (of hulphond) blijkt dikwijls een essentiële sleutel te zijn in het proces zich te versterken, ook bij hun deelname aan de samenleving. De wijze waarop coaches, in een trainingstraject, van cliënten en hun hond een team maken, blijkt een heel krachtige formule te zijn. Met deze aanpak is ook de haalbaarheid voor het verkrijgen en opleiden van een hulphond voor een veel bredere doelgroep mogelijk. Bestuur Het bestuur van de Stichting Dutch Assistance Dogs heeft tot taak alles te doen wat nodig is om de doelstelling van de stichting te realiseren. Dat betekent concreet dat het bestuur verantwoordelijk is voor het ondersteunen van de bij de Stichting aangesloten (zelfstandige) coaches, voor het inregelen van processen om de organisatie goed te laten draaien, voor het financiële beheer van de Stichting, voor het werven van sponsorgelden, voor het bevorderen van de professionaliteit, voor de werving en selectie van coaches en voor het vertegenwoordigen van de stichting naar buiten toe. I n 2024 is de mijlpaal bereikt van het zevenjarig bestaan van de Stichting. Gezien een aantal externe ontwikkelingen en de fase waarin de Stichting zich nu bevindt, zijn we nu gestart met het formuleren van de strategie op langere termijn, de stip op de horizon. Dat traject wordt naar verwachting in het eerste kwartaal van 2025 afgerond. De bestuursvergaderingen vinden meestal eenmaal per maand ’s avonds plaats via Teams. Indien nodig kan ook tussentijds overleg worden ingepland. Voor het bestuur zoeken we twee vrijwilligers (MBO+/HBO niveau) , die het bestaande team komen versterken: - een lid als secretaris, praktische doener, handig, teamworker, voldoende tijd - een lid met een achtergrond in fondsenwerving en/of marketing met wiens inbreng we onze website, gebruik van social media en sponsoring processen kunnen optimaliseren Wat bieden we? Een maatschappelijk relevante vrijwilligersfunctie bij een kleine ANBI stichting met grote ambities. Door jouw inzet voor de doelstellingen van de stichting kun je, samen met een team van enthousiaste en gedreven vrijwilligers en samen met de aangesloten coaches, het verschil maken voor veel jongvolwassenen met vaak complexe psychische problemen. De functie is vrijwillig en onbetaald. Onkosten, inclusief reiskosten, worden vergoed.

Jongeren
Marketing en communicatie medewerker
Online / via de telefoon

Marketing en communicatie medewerker

Eenmalig of maandelijks · 2 tot 20 uur
Gaymers United

Functieomschrijving Als Marketing en Communicatie medewerker binnen Gaymers United ben jij degene die zorgt dat onze community een breed bereik en zichtbaarheid kent. Jij zorgt ervoor dat mensen zich aangetrokken voelen tot onze community, doelstellingen en activiteiten door het maken van diverse promotionele materialen en uitingen zowel op papier als digitaal op onze website en social media. Wie zijn wij? Een rol binnen Gaymers United, is een rol met een Missie. Onze missie, waar jij aan bij gaat dragen is, het verbinden van gamers binnen de LHBTIQ+ community in Europa en de Wereld door het verzorgen van een warme, veilige en open community voor de LHBTIQ+ community, waarin men zich veilig kan voelen en daardoor prettig en gezamenlijk kan richten op games, gamen en aanverwante activiteiten. Wat ga je doen binnen Gaymers United? Binnen Gaymers United zul je een centrale rol krijgen in het bekend maken van onze community en daarmee nieuwe leden aan te trekken. Dit ga je doen door het onderhouden en verder uitbouwen van onze huisstijl tot het opzetten van complete marketing campagnes en strategiën. Houd je van fotogratie of filmtechniek? Ben jij die goeroe voor wie tools als PhotoShop en InDesign geen geheimen meer heeft? Helemaal perfect! Veel van onze huisstijl elementen en producten zijn in huis ontwikkeld met deze tools en van onze events mag natuurlijk een vastlegging op de gevoelige SD kaart ook zeker niet ontbreken. Naast je creatieve kant op gebied van beeld en materiaalontwikkeling, ben je sterk in het schrijven van pakkende teksten en kun je hierdoor al onze aankondigingen en uitingen dan ook voorzien van de nodige taalkundige correctie en fleur je ook onze teksten nog eens op door deze lekker vlot en pakkend maar ook duidelijk en helder leesbaar te maken. Wat neem je mee? Het belangrijkste vinden we, dat je wat je doet, goed doet en dat wat je goed doet, jou ook goed doet. Ofwel, plezier in je werkzaamheden, daar gaat het bij ons om, vooral omdat we dit allemaal op vrijwillige basis doen. Wel vinden we het prettig dat je zelf actief bent als Gaymer en actief lid bent binnen de LGBTIQ+ community of hier in elk geval affiniteit mee hebt. Verder vinden we het wel zo prettig als je tenminste een vloeiende beheersing hebt (zowel in spraak als schrift) van zowel de Engelse als Nederlandse taal.