Direct naar de inhoud van deze paginacsrf
Coevordenvoorelkaar

Bestuursleden Stichting Dutch Assistance Dogs

Stichting Dutch Assistance Dogs is op zoek naar twee energieke en enthousiaste bestuursleden met hart voor de activiteiten van de stichting Dutch Assistance Dogs. Dutch Assistance Dogs (DAD) is een groeiende organisatie die zich bezighoudt met het begeleiden van (jong)volwassenen met psychische problemen bij het opleiden van hun assistentiehond. Door hun ziektebeeld zijn zij vaak beperkt in hun participatie in de samenleving en schiet hun zelfredzaamheid te kort. Een assistentiehond (of hulphond) blijkt dikwijls een essentiële sleutel te zijn in het proces zich te versterken, ook bij hun deelname aan de samenleving. De wijze waarop coaches, in een trainingstraject, van cliënten en hun hond een team maken, blijkt een heel krachtige formule te zijn. Met deze aanpak is ook de haalbaarheid voor het verkrijgen en opleiden van een hulphond voor een veel bredere doelgroep mogelijk. Bestuur Het bestuur van de Stichting Dutch Assistance Dogs heeft tot taak alles te doen wat nodig is om de doelstelling van de stichting te realiseren. Dat betekent concreet dat het bestuur verantwoordelijk is voor het ondersteunen van de bij de Stichting aangesloten (zelfstandige) coaches, voor het inregelen van processen om de organisatie goed te laten draaien, voor het financiële beheer van de Stichting, voor het werven van sponsorgelden, voor het bevorderen van de professionaliteit, voor de werving en selectie van coaches en voor het vertegenwoordigen van de stichting naar buiten toe. I n 2024 is de mijlpaal bereikt van het zevenjarig bestaan van de Stichting. Gezien een aantal externe ontwikkelingen en de fase waarin de Stichting zich nu bevindt, zijn we nu gestart met het formuleren van de strategie op langere termijn, de stip op de horizon. Dat traject wordt naar verwachting in het eerste kwartaal van 2025 afgerond. De bestuursvergaderingen vinden meestal eenmaal per maand ’s avonds plaats via Teams. Indien nodig kan ook tussentijds overleg worden ingepland. Voor het bestuur zoeken we twee vrijwilligers (MBO+/HBO niveau) , die het bestaande team komen versterken: - een lid als secretaris, praktische doener, handig, teamworker, voldoende tijd - een lid met een achtergrond in fondsenwerving en/of marketing met wiens inbreng we onze website, gebruik van social media en sponsoring processen kunnen optimaliseren Wat bieden we? Een maatschappelijk relevante vrijwilligersfunctie bij een kleine ANBI stichting met grote ambities. Door jouw inzet voor de doelstellingen van de stichting kun je, samen met een team van enthousiaste en gedreven vrijwilligers en samen met de aangesloten coaches, het verschil maken voor veel jongvolwassenen met vaak complexe psychische problemen. De functie is vrijwillig en onbetaald. Onkosten, inclusief reiskosten, worden vergoed.

Lees meer

structureel

Kan online / via de telefoon

Marketing & communicatie
Bestuur & organisatie
Financiën & fondsenwerving

Beschrijving

Stichting Dutch Assistance Dogs is op zoek naar twee energieke en enthousiaste bestuursleden met hart voor de activiteiten van de stichting Dutch Assistance Dogs.
Dutch Assistance Dogs (DAD) is een groeiende organisatie die zich bezighoudt met het begeleiden van (jong)volwassenen met psychische problemen bij het opleiden van hun assistentiehond. Door hun ziektebeeld zijn zij vaak beperkt in hun participatie in de samenleving en schiet hun zelfredzaamheid te kort. Een assistentiehond (of hulphond) blijkt dikwijls een essentiële sleutel te zijn in het proces zich te versterken, ook bij hun deelname aan de samenleving. De wijze waarop coaches, in een trainingstraject, van cliënten en hun hond een team maken, blijkt een heel krachtige formule te zijn. Met deze aanpak is ook de haalbaarheid voor het verkrijgen en opleiden van een hulphond voor een veel bredere doelgroep mogelijk.

Bestuur
Het bestuur van de Stichting Dutch Assistance Dogs heeft tot taak alles te doen wat nodig is om de doelstelling van de stichting te realiseren. Dat betekent concreet dat het bestuur verantwoordelijk is voor het ondersteunen van de bij de Stichting aangesloten (zelfstandige) coaches, voor het inregelen van processen om de organisatie goed te laten draaien, voor het financiële beheer van de Stichting, voor het werven van sponsorgelden, voor het bevorderen van de professionaliteit, voor de werving en selectie van coaches en voor het vertegenwoordigen van de stichting naar buiten toe.
I
n 2024 is de mijlpaal bereikt van het zevenjarig bestaan van de Stichting. Gezien een aantal externe ontwikkelingen en de fase waarin de Stichting zich nu bevindt, zijn we nu gestart met het formuleren van de strategie op langere termijn, de stip op de horizon. Dat traject wordt naar verwachting in het eerste kwartaal van 2025 afgerond. De bestuursvergaderingen vinden meestal eenmaal per maand ’s avonds plaats via Teams. Indien nodig kan ook tussentijds overleg worden ingepland.

Voor het bestuur zoeken we twee vrijwilligers (MBO+/HBO niveau) , die het bestaande team komen versterken:
- een lid als secretaris, praktische doener, handig, teamworker, voldoende tijd
- een lid met een achtergrond in fondsenwerving en/of marketing met wiens inbreng we onze website, gebruik van social media en sponsoring processen kunnen optimaliseren

Wat bieden we?
Een maatschappelijk relevante vrijwilligersfunctie bij een kleine ANBI stichting met grote ambities. Door jouw inzet voor de doelstellingen van de stichting kun je, samen met een team van enthousiaste en gedreven vrijwilligers en samen met de aangesloten coaches, het verschil maken voor veel jongvolwassenen met vaak complexe psychische problemen.
De functie is vrijwillig en onbetaald. Onkosten, inclusief reiskosten, worden vergoed.

Praktische informatie

Tijdsinvestering

Maandelijks 0 tot 4 uur

Locatie

Kan online / via de telefoon

Bijzonderheden

Geschikt voor jongeren

Rolstoeltoegankelijk

Impact

Voor wie

Kinderen & jongeren

Mensen die begeleid worden/wonen

Volwassenen

Impactgebied

Belangenbehartiging & goede doelen
Sociaal & welzijn

Categorie

Marketing & communicatie
Bestuur & organisatie
Financiën & fondsenwerving
Ineke
55% profielsterkte

Over Ineke

  • Deze vraag is gecheckt door de helpdesk
  • Ineke is ingeschreven op NLvoorelkaar sinds 31-10-2021
  • Meerdere positieve matches gemaakt
  • Aanbeveling ontvangen
Hallo Ineke, Ik zou jou graag bij mijn netwerk en daarbuiten aanbevelen. Je bent duidelijk en kort in uitleg. Ervan uitgaande dat dit bij veel mensen aansluit, geef ik jou een dikke 8 voor communicatie. Met hartelijke groeten, Cunera Berendsen
Cunera
Delen:
Bewaar:
Print:

Anderen bekeken ook

Op zoek: Projectleden Samen Gezond! Programma
Online / via de telefoon

Op zoek: Projectleden Samen Gezond! Programma

Project · wekelijks 3 tot 4 uur
Ahlam

Wij zijn op zoek naar projectleden voor het organiseren van het Samen Gezond! Programma! Lees hieronder meer over onze visie en missie, wie wij als projectleden zoeken en wat jij ervoor terugkrijgt! * Onze visie: Wij willen een inspirerende en ondersteunende community creëren voor jongeren in Nederland, beginnend in de regio Haaglanden. Onze ambitie is om een omgeving te bieden waarin jongeren zich kunnen ontwikkelen tot gezonde, veerkrachtige individuen die positieve keuzes maken voor hun welzijn. We streven ernaar om een sterke en positieve lokale gemeenschap te bevorderen door ons te focussen op de mentale, fysieke en sociale gezondheid van jongeren. * Onze missie: Onze missie is om jongeren te ondersteunen in het ontwikkelen van gezonde gewoonten en vaardigheden die hun welzijn verbeteren. Dit doen we door een programma aan te bieden dat gericht is op mindset, emoties, voeding, beweging en maatschappelijke betrokkenheid. We willen jongeren inspireren, motiveren en begeleiden bij het realiseren van duurzame veranderingen in hun gezondheid en welzijn. Dit project valt onder een solidariteitsproject. Via de volgende link vind je meer informatie over solidariteitsprojecten: www. europeansolidaritycorps. nl / voor-jongeren / solidariteitsprojecten * Wie wij zoeken: iemand die.. • Graag vrijwillig maatschappelijk betrokken wil zijn en iets wil betekenen voor een ander door het mee organiseren van dit programma • Affiniteit en/of ervaring heeft met het thema gezondheid en welzijn en staat achter onze visie en missie • Gemotiveerd, betrokken en communicatiefvaardig is • Tussen de 18 en 30 jaar jong is * Wat jij ervoor terugkrijgt: • Een coach die je helpt met jouw persoonlijke en/of professionele leerdoelen ten aanzien van het project; • Voldoening door het helpen van andere mensen en bijdragen aan een positieve lokale gemeenschap; • Een ondersteunende, plezierige en inspirerende omgeving waar jij jouw ideeën kan inbrengen en jouw talenten kunt ontdekken en inzetten; • Mogelijkheid om o.a. samenwerkingsvaardigheden aan te leren, wat een een belangrijke competentie in zowel werk als studie; • Het meedoen aan een solidariteitsproject staat goed op je cv en is dus een mooie manier om je cv te boosten! Er wordt vooraf een kennismakingsgesprek gevoerd om o.a. meer informatie over het project, randvoorwaarden en de opzet en inhoud van het programma te delen. Lijkt dit jou ook super gaaf? Neem dan contact op via: ahlam.bellahssini@gmail. com en we plannen een kennismakingsgesprek in! Tot snel!

Helpen van buren door luisteren en coaching
Online / via de telefoon

Helpen van buren door luisteren en coaching

Wekelijks · 3 tot 4 uur
Coloured Consultancy

LUISTEREN, Coachen en eventueel adviseren bij woonoverlast: ÉÉN MIDDAG IN DE WEEK (OF MEER) (vanuit huis OF ons kantoor op het NOORDEREILAND) Heb jij een open houding en respect voor iedereen? Kun je goed luisteren en vind je het fijn om anderen te helpen? Lees dan even verder. Wij zoeken namelijk vrijwilligers die als adviseur bij ons aan de slag willen. Iedereen in Rotterdam die woonoverlast ervaart en er zelf even niet uitkomt kan de Advieslijn Woonoverlast Rotterdam bellen. Als adviseur begin je met goed luisteren naar iemands verhaal. Dat kan al genoeg zijn voor de beller. Maar vaak ook willen ze advies over wat te doen in hun situatie zodat zij er zelf verder mee kunnen, dat is altijd fijn want dat geeft mensen kracht. Soms is een doorverwijzing naar bijvoorbeeld buurtbemiddeling of een andere instantie de beste optie. Natuurlijk krijg je eerst een training van ons en als je begint begeleiding van onze meer ervaren krachten. In de training leer je meer over goed luisteren, de juiste vragen stellen, welk advies helpt in dit geval en de waarde van iemand die, ook in een onveranderbare situatie, luistert en erkenning geeft. Na het gesprek zet je alles in de computer. (dit leer je ook in de training) Ons kantoor is op het Noordereiland en de werkzaamheden voor de advieslijn zijn door-de-weeks tussen 12.30 en 17.15 uur. Je kunt één middag in de week actief zijn, maar ook meerdere. In de ochtend zijn we soms ook al druk met het nabellen van vragen die via de email binnenkomen en met het bijwerken van administratie. Mocht je niet tot 17.15, maar wel andere uren kunnen dan zijn we ook blij met je hulp hierbij. Dus wil je Rotterdammers verder helpen met je luisterend oor en advies? En heb je gemiddeld 4 uur (of meer) per week de tijd? Dan is de functie van Adviseur Advieslijn Woonoverlast iets voor jou! Wil je je tijd vooral flexibel inplannen? Kijk dan bij onze andere functie, die van Buurtbemiddelaar. Stuur een bericht inclusief je telefoonnummer voor meer informatie en dan bellen we je snel om al je vragen te beantwoorden (en meer..)

StiefSchouder, (stief)ouders voor elkaar
Online / via de telefoon

StiefSchouder, (stief)ouders voor elkaar

Project · 0 tot 2 uur in totaal
StiefSchouder

StiefSchouder brengt een ouder of stiefouder met een samengesteld gezin in contact met een andere (stief)ouder, die precies weet hoe ingewikkeld het kan zijn om te leven met zo'n samengesteld gezin. We zoeken in heel Nederland (stief)ouders die hun kennis en ervaring uit hun eigen samengesteld gezin voor een tijdje willen inzetten voor een andere (stief)ouder rondom een specifiek vraagstuk (bijvoorbeeld 'omgaan met de stiefkinderen' of 'relatiestress in je samengesteld gezin'). Dan ben je als StiefSchouder vooral online/digitaal/telefonisch in contact. Mocht je in elkaars buurt wonen, dan behoort elkaar ontmoeten natuurlijk ook tot de mogelijkheden.

Forum-Buddy kinderen met gescheiden ouders
Online / via de telefoon

Forum-Buddy kinderen met gescheiden ouders

Wekelijks · 0 tot 2 uur
Stichting Villa Pinedo

Op het forum van Villa Pinedo kunnen kinderen en jongeren hun vraag stellen en krijgen ze tips, adviezen en steun van onze Forum-Buddy’s. Onze Buddy’s delen hier hun eigen ervaringen, mening en steken de kinderen een hart onder de riem. Heb je zelf gescheiden ouders en wil je jouw ervaring omzetten en betekenisvol zijn voor een ander? Ben je tussen de 18 en 30 jaar oud? En wil je toffe masterclasses volgen gericht op jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling, onderdeel zijn van een liefdevolle community, 1-op1-coachings krijgen en nog veel meer bij een MDT-organisatie? Meld je dan snel aan via het aanmeldformulier op onze website! Wil je meer weten of heb je een vraag? Stuur ons gerust een mailtje!

Jongeren
Anderen online helpen de taal te leren?
Online / via de telefoon

Anderen online helpen de taal te leren?

Wekelijks · 1 tot 10 uur
Taaly

Wil je sociale impact maken Met flexibele online deelname terwijl je waardevolle ervaring opdoet in interculturele communicatie? Ben je gepassioneerd over het helpen van anderen en het bijdragen aan een meer inclusieve gemeenschap? Als dat zo is, hebben we een spannende kans voor jou! Als taalmaatje kun je: * Een tastbaar verschil maken door nieuwkomers te helpen met het leren van Nederlands en het zelfverzekerd navigeren in hun nieuwe omgeving. * Waardevolle ervaring opdoen in interculturele communicatie, waardoor je je vaardigheden en culturele competentie verbetert. * Bijdragen aan inclusiviteit en diversiteit in de gemeenschap door verbindingen en begrip tussen culturen te bevorderen. Met flexibele online deelname kun je vrijwilligen op je eigen tempo. Of je nu een voltijdstudent bent of andere verplichtingen hebt, je kunt een betekenisvolle impact maken vanuit huis. Doe mee met ons om een betere toekomst te creëren voor nieuwkomers in Nederland download de App via [website verborgen] of Neem contact op met Mo via [e-mailadres verborgen] of [e-mailadres verborgen] om meer te weten te komen en je aan te melden als vrijwilliger. We kijken ernaar uit om je bij Taaly te verwelkomen!

Organiseer bezoeken aan gebedshuizen
Online / via de telefoon

Organiseer bezoeken aan gebedshuizen

Wekelijks · 1 tot 4 uur
Stichting Veelkleurige Religies Rotterdam

Ben je nieuwsgierig naar Rotterdamse gebedshuizen? En laat je ook andere mensen graag kennismaken met de rijke religieuze diversiteit in onze stad? Dan zoeken wij jou! We zoeken enthousiaste, creatieve en initiatiefrijke vrijwilligers die willen meehelpen met het organiseren van reizen langs verschillende gebedshuizen in Rotterdam. Wie zijn wij? Rotterdam kent veel verschillende levensbeschouwingen, religies en culturen. Stichting Veelkleurige Religies Rotterdam laat mensen kennismaken met deze rijke diversiteit en met elkaar. Dat is waardevol om meer begrip te krijgen voor elkaar en zo goed en vreedzaam met elkaar samen te leven. Voor scholen en ook voor andere groepen, zoals bedrijven of groepen ambtenaren, organiseren we reizen langs verschillende soorten gebedshuizen, zoals een moskee, kerk, synagoge, hindoetempel en meer. Wat ga je doen? Je bent voornamelijk bezig met het voorbereiden, organiseren en begeleiden van de bezoeken aan de gebedshuizen. Dat betekent: - Overleggen met scholen/ organisaties over de wensen voor het bezoek - Benaderen van gebedshuizen om afspraken te maken voor de bezoeken - Maken van een planning en alle partijen informeren over de afspraken - Begeleiden van de bezoeken - Evaluatie achteraf Wat zoeken we? We zoeken enthousiaste, creatieve en initiatiefrijke vrijwilligers en wij vragen dat: - Je flexibel inzetbaar bent op doordeweekse dagen (overdag). Dat hoeft niet het hele jaar – het kan ook in een bepaalde periode zijn. Je inzet wordt in overleg bepaald. - Je goede communicatieve vaardigheden hebt. - Je interesse hebt in religies en levensbeschouwingen. - Organisatietalent is een pré, denk aan: goed kunnen plannen, duidelijke afspraken maken, helder communiceren We bieden: - Uitdagend, zinvol en flexibel vrijwilligerswerk in Rotterdam. - Begeleiding en ondersteuning. - Deskundigheidsbevordering: bijvoorbeeld over de verschillende religies. - Verzekering voor ongevallen en aansprakelijkheid tijdens de uitvoering van je vrijwilligerswerk. - Onkostenvergoeding.

PR en Communicatie expert zoekt magie
Online / via de telefoon

PR en Communicatie expert zoekt magie

Wekelijks · 1 tot 2 uur
De Avonturen van Maas

Ben jij de creatieve hands-on PR en communicatie expert die graag mee denkt over hoe je een goed doel onder de aandacht brengt? Dan is vrijwilligerswerk voor Stichting Maas op het gebied van PR en communicatie zeker geschikt voor jou! Wij zoeken een enthousiaste en gedreven hands-on PR en communicatie expert die wil helpen voor paar uurtjes per week. Wie zijn wij? Begin september 2020 ontdekten artsen bij de zevenjarige Maas kanker. Maas onderging een intensief behandeltraject in het Prinses Máxima Centrum en is inmiddels gelukkig schoon. Maas is nu een ongelooflijk sterke jongen van 9 jaar die zijn ervaring met kanker omzet in een hartewens: een “Magisch” medicijn voor kinderen met kanker. Om Maas te steunen schreef Agnita Roosch-Twigt ‘De avonturen van Maas en zijn magische eenhoorn’ een prachtig en vooral bijzonder prentenboek over de avonturen die Maas met zijn eenhoorn heeft beleeft. Het gaat over ziek zijn, moed, geduld, trots zijn, feest vieren en vriendschap. Ieder hoofdstuk eindigt met een vraag dat uitnodigt tot een gesprek over de soms moeilijke onderwerpen in het leven. Hoofdpersoon van het boek is Maas. Met de verkoop van het boek zijn de avonturen van Stichting Maas, opgericht in januari 2021, begonnen. De Stichting heeft zich ten doel gesteld om een actieve bijdrage te leveren aan het verkrijgen van een “Magisch” medicijn voor kinderen met kanker in het jaar 2031. Dat is het jaar waarin Maas 18 jaar wordt. Door het activeren van donateurs helpt Stichting Maas, de Prinses Maxima Centrum Foundation om dit voor elkaar te krijgen. Met het boek, de aangeboden producten die op de website [website verborgen] staan en onze fundraising evenementen zoals spinning marathons, loterijen, pub quiz avonden, golf evenementen, muziek festivals en sponsorloop is het ons gelukt om in anderhalf jaar tijd €150.000,- in te zamelen voor de droom van Maas. Wie ben jij? Je bent een gedreven website beheerder, maakt makkelijk contact en denkt van daaruit mee over en maakt website content, wellicht heb je ook ervaring met of wil je leren om LinkedIn content te maken. Of misschien ligt jouw communicatie passie wel op andere aspecten van jouw vak. Aarzel niet! Je ben ook een echte doener en steekt zelf de handen graag uit de mouwen. Wat ga je doen? Via slimme communicatieconcepten, content en uitingen, die zoveel mogelijk impact maken, weet je mensen te enthousiasmeren voor de doelen van Stichting Maas. Dat ontwikkel je samen met de teamleden. Je introduceert communicatievormen & -technieken en adviseert hierin. Je ontwikkelt zelfstandig content en vertaalt dit in communicatiemiddelen. Je onderhoudt, verbetert en stemt de communicatie af, o.a. door het beheren van de website [website verborgen] Naast de aangeboden producten die op de website staan is het ook belangrijk advies te leveren aan de opbouw van een brand community, door in te spelen op de verwachtingen van onze doelgroepen. Jouw inzet helpt ons de toekomst van morgen te vormen door het actief bijdragen aan een middel tegen kinderkanker. Wij zijn erg blij met jouw inzet, waarbij jij jouw tijd natuurlijk vrij kan inzetten. Met de doelen die wij als team graag willen behalen verwachten wij dat je 2 tot 4 uur per week hiermee bezig bent. Hiernaast hebben wij overlegmomenten die meestal buiten kantoortijden vallen en over het algemeen virtueel plaats vinden. Jouw locatie is daarom voor ons niet van belang. Wat bieden wij? Je krijgt de vrijheid om richting en invulling te geven aan de PR en communicatie. De basis is er, met een klein “lean & mean” team dat er zin in heeft om samen met jou de volgende fase in te gaan. En een bestuur, een Raad van Advies en een club met mensen uit de directe omgeving van Maas die je met raad en daad terzijde staan. Daarnaast biedt Stichting Maas en in het bijzonder de Marketing voor “De verhalen van Maas en zijn Magische Eenhoorn” je een goed gevoel; een stuk zelfverrijking en zelfontplooiing door nieuwe ervaringen op te doen en door samen met anderen een bijdrage te leveren aan een goed doel. Ga je mee op reis? Ga je samen met Maas en zijn Magische Eenhoorn nieuwe avonturen tegemoet? Neem dan contact op door een bericht te sturen. Groetjes Fay De Avonturen van Maas [telefoonnummer verborgen]

Creatieve & sociale crew&organisatie gezocht
Online / via de telefoon

Creatieve & sociale crew&organisatie gezocht

Eenmalig of maandelijks · 1 tot 10 uur
Noord-Brabants Dazzling Dragartist

Bij het organiseren van een provinciale dragcontest,coaching van beginnende dragartiesten, organeren van shows en events & inzet op maatschappelijk vlak kost veel tijd en inzet & alles er om heen komt heel veel kijken. Van het uitdenken en werken van thema's & opdrachten, tot het regelen van sponsoren, prijzen, samenwerkingen en het organiseren& ondersteunen van workshops/coaching tot aan het maken van promotie materialen / brieven en ga zo maar door. Hier kunnen we heel veel handen en creatieve mensen bij gebruiken zowel voor als achter de schermen. En als vrijwilliger maar ook binnen de organisatie en bestuur. We zijn geheel non-profit en proberen zo goed als kostendekkend te zijn. De organisatie is sinds de start twee jaar geleden flink aan de weg aan het timmeren en in korte tijd behoorlijk gegroeid . Veel kan het werk vanuit thuis omgeving gedaan worden maar eens in de zoveel tijd komen we bij elkaar om te vergaderen. En de activiteiten/events worden op diverse locaties binnen Noord-Brabant (maar de meeste in Breda, Tilburg en/of Eindhoven) gehouden, zo hebben we geen kosten aan een eigen ruimte wat ten goede komt aan wat we doen. We zijn niet veeleisend. De enige voorwaarden die er zijn: - dat je 18+ bent -liefst woonachtig in de regio Noord Brabant of in de gelegenheid bent om te reizen. - dat je affiniteit(of voldoende ervaring)hebt met LGBTQ+ en/of de entertainment/show industrie. -sociaal en creatief bent. -geen negen tot 5 mentaliteit hebt. Interesse? Neem dan snel contact op voor de mogelijkheden of bekijk de openstaande onderdelen. ⚠️ LET OP! ONZE VACATURES BETREFFEN FUNCTIES OP VRIJWILLIGE BASIS. NATUURLIJK ZORGEN WE GOED VOOR ONZE VRIJWILLIGERS EN ENTHOUSIASTE CREWMEMBERS PLUS WORDEN IN OVERLEG ONKOSTEN EN GEMAAKTE KOSTEN GEDEKT MAAR HET BETREFT GEEN BETAALDE FUNCTIES. MOCHT DIT IN DE TOEKOMST VERANDEREN DMV EEN VRIJWILLIGERSVERGOEDING DAN ZAL DIT ALTIJD DOORGECOMMUNICEERD WORDEN MAAR IS TOT OP HEDEN NOG NIET VAN TOEPASSING.

Jongeren
Sociaal en creatief talent gezocht
Online / via de telefoon

Sociaal en creatief talent gezocht

Eenmalig of maandelijks · 2 tot 10 uur
Noord-Brabants Dazzling Dragartist

Bij het organiseren van een provinciale dragcontest,coaching van beginnende dragartiesten, organeren van shows en events & inzet op maatschappelijk vlak kost veel tijd en inzet & alles er om heen komt heel veel kijken. Van het uitdenken en werken van thema's & opdrachten, tot het regelen van sponsoren, prijzen, samenwerkingen en het organiseren& ondersteunen van workshops/coaching tot aan het maken van promotie materialen / brieven en ga zo maar door. Hier kunnen we heel veel handen en creatieve mensen bij gebruiken zowel voor als achter de schermen. En als vrijwilliger maar ook binnen de organisatie en bestuur. We zijn geheel non-profit en proberen zo goed als kostendekkend te zijn. De organisatie is sinds de start twee jaar geleden flink aan de weg aan het timmeren en in korte tijd behoorlijk gegroeid . Veel kan het werk vanuit thuis omgeving gedaan worden maar eens in de zoveel tijd komen we bij elkaar om te vergaderen. En de activiteiten/events worden op diverse locaties binnen Noord-Brabant (maar de meeste in Breda, Tilburg en/of Eindhoven) gehouden, zo hebben we geen kosten aan een eigen ruimte wat ten goede komt aan wat we doen. We zijn niet veeleisend. De enige voorwaarden die er zijn: - dat je 18+ bent -liefst woonachtig in de regio Noord Brabant of in de gelegenheid bent om te reizen. - dat je affiniteit(of voldoende ervaring)hebt met LGBTQ+ en/of de entertainment/show industrie. -sociaal en creatief bent. -geen negen tot 5 mentaliteit hebt. Interesse? Neem dan snel contact op voor de mogelijkheden of bekijk de openstaande onderdelen. ⚠️ LET OP! ONZE VACATURES BETREFFEN FUNCTIES OP VRIJWILLIGE BASIS. NATUURLIJK ZORGEN WE GOED VOOR ONZE VRIJWILLIGERS EN ENTHOUSIASTE CREWMEMBERS PLUS WORDEN IN OVERLEG ONKOSTEN EN GEMAAKTE KOSTEN GEDEKT MAAR HET BETREFT GEEN BETAALDE FUNCTIES. MOCHT DIT IN DE TOEKOMST VERANDEREN DMV EEN VRIJWILLIGERSVERGOEDING DAN ZAL DIT ALTIJD DOORGECOMMUNICEERD WORDEN MAAR IS TOT OP HEDEN NOG NIET VAN TOEPASSING.

Jongeren
Online vanuit thuis contact met ouderen
Online / via de telefoon

Online vanuit thuis contact met ouderen

Project · 2 tot 8 uur in totaal
Jeroen

Het gaat om online contact vanuit thuis met eenzame ouderen thuis. Via een video verbinding een gesprek voeren of spelletje spelen met een ouder iemand om fijne ondersteuning te bieden voor kwetsbare ouderen die alleen zijn. Er is alleen een pc met internetverbinding nodig en telefoon. Alle apparaten onkosten, zoals internetverbinding, telefoon worden vergoed. In overleg bespreken we wat er nodig is. Alvast hartelijk dank voor uw reactie en medewerking.